Fri fragt over 350 kr. - Hurtig levering - Gebyrfri betaling

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Webshop

Kan jeg genbruge mit gamle password i den nye webshop?

Nej, desværre kan konti ikke overføres fra en webshop til en anden, der skyldes de høje sikkerhedskrav til den shopplatform, som vi bruger. VI gemmer ikke kundernes passwords i klar tekst, og kan derfor ikke uden videre overføre dem.

Vi har dog gemt en kopi af din ordrehistorik, som findes i vores bogholderi.

Mister jeg mine loyalitetspoint, når I skifter webshop?

Samtidig med udskiftning af webshoppen skifter vi også vores loyalitetsprogram ud med et andet. Vi overfører point mellem de to systemer kort tid efter udskiftningen af vores shopsystem. de kunder, der har optjent mere end den hidtidige beløbsgrænse på 200 kr. i point, vil få udstedet gavekort på beløbet.

Hvilke betalingsformer modtager I?

Vi understøtter så mange betalingsformer som muligt og tilføjer løbende flere. Du kan betale med:

  • Dankort
  • VISA
  • American Express
  • JCB
  • MasterCard
  • Diners
  • Maestro
  • PayPal

Hvilke fragtmuligheder tilbyder I?

Vi understøtter så mange leveringsformer som muligt og tilføjer hele tiden nye. Se priserne i din indkøbskurv. Du kan få dine varer leveret på flere måder:

  • PostDanmark - levering på arbejdspladsen
  • PostDanmark - med omdeling
  • PostDanmark - uden omdeling 1-3 hverdage

Har I mulighed for gratis fragt?

Ja, hvis du køber for mere end 350 kr., er fragten gratis. den beregnes automatisk, når du gennemfører dit køb.

Kan jeg kombinere rabatter?

Hvis du f.eks. både har fået en rabatkode, et gavekort og har tilføjet et ekstra produkt for at få et godt tilbud, kan du kun gøre brug af en af de tre rabatter ad gangen. De kan altså ikke kombineres.

Brugen af rabatkoder påvirker dog ikke nedsatte varer eller fri fragt, som altid er gyldige.